poniedziałek, 11 czerwca 2012

Prolog

3.05.2004
"Wiadomości z ostatniej chwili wcale nie są dobre. Państwo Hardingstone dziś w nocy mieli potworny wypadek. Najbogatsza para w Londynie zderzyła się z pijanym kierowcą.  Zmarli na miejscu, lekarze i policja mówią że nie mieli szans na przeżycie. Najdziwniejsze jest że ich kilko miesięczna córka przeżyła .. Maxine Hardingstone okrzyknięto nieśmiertelną dziewczynką.." 



prolog króciutki, miało go w ogóle nie być, ale jest. 
potrzebuje dosłownie pięciu komentarzy, na zobaczenie, że ktoś w ogóle to czyta i wrzucam kolejny rozdział. 

9 komentarzy:

  1. No heja :p
    Ja czytam i będę czytała xD
    Prolog krótki, ale ciekawy :D
    Czekam na 1.
    I zapraszam do mnie:
    http://zbieramisienarefleksje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam i bd czytała.!
    nono zapowiada sie ciekawie :p

    OdpowiedzUsuń
  3. CZYTAM I BĘDĘ CZYTAŁA, NO!
    DAWAJ MI TU ROZDZIAŁ!
    <3333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Zaczyna sie fajnie ;) bede czytać xd ;pp
      zapraszam do mnie :

      http://stylinson-another-world.blogspot.com

      piszę o larrym xd

      pozdrawiam ^^

      Usuń
  5. Ja mam nie czytać? Oczywiście, że będę. Dawaj już ten rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany, zapowiada się hitowy blog. :D Nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału. <3 Taki króciutki prolog, a dostarczył mi już pozytywnych emocji. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przykre to co ich spotkało :( (Kasiunia)

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja Zaczynam czytać Twoje opowiadanie ! :D
    taxblond. xx

    OdpowiedzUsuń